Dopis Miloši Zemanovi

28. 01. 2017 16:46:19
Vážený pane prezidente, milý Miloši, dovoluji si Tě oslovit i milý Miloši, protože jsi mi před lety u sebe doma v Novém Veselí nabídl tykání a od té doby si tykáme. Z médií jsem se sice dozvěděl, že si na naše setkání nepamatuješ,

Konečně, co mám zrovna já Tobě vysvětlovat, máš s novináři nesčetně negativních zkušeností. Pokud bych bral média vážně, musel bych mít strach o tvé zdraví, protože by šlo o rozsáhlou ztrátu paměti a to není legrace.

Předně média tvrdila, že jsi měl někde veřejně hovořit „o mé jisté vině při chycení s krabicí plnou peněz...“, a ještě nějaká podobná tvrzení. Pokud by sis něco takového skutečně myslel, pak mě to mrzí, protože jsi podlehl tomu, co celý život kritizuješ. Podlehl bys totiž mediální kampani a šířeným dezinformacím.

Možná Tě můj případ skutečně zajímá, a proto předpokládám, že přivítáš nezkreslené informace. Jistě se rád seznámíš i s jiným než většinovými médii šířeným názorem. Proto Ti nabízím schůzku s mými obhájci - JUDr. A. Černým a JUDr. R. Jelínkem, kteří ti předloží důkazy o tom, jak se věci odehrály. Uslyšíš fakta a uvidíš důkazy, o které se opíráme. Dozvíš se i hodně o praktikách části represivních složek a jejich nezákonných postupech. Jde o významné a velice alarmující informace, zvláště pro prezidenta republiky. Stojí za to si na schůzku udělat čas, zvlášť pokud chceš o případu veřejně hovořit. Jinak by ses mohl dopouštět pouze jednostranného hodnocení a šíření dezinformací a nepravd.

Také se mi nechce věřit, že si na naše mnohé schůzky nepamatuješ. Vedle řady oficiálních jednání v úřadu premiéra, například i s tehdejším ministrem Ivanem Davidem a pak skvělým prof. Fišerem, jsme se setkali mnohokrát v soukromí. Poprvé jsi za mnou poslal Mirka a pozval mě na svoji chalupu. Byl jsem tehdy ministrem a jel jsem s řidičem služebním vozem v doprovodu Mirka a našeho společného kamaráda, také lékaře. Mirek ti vezl plný koš oblíbených potravin a pití. Nemusím Ti jistě podrobně popisovat tvůj malý byt ve Veselí, abych Ti dokázal, že si pamatuji na mnoho detailů, například na tvoji velkou knihovnu vlevo při vstupu do dolní místnosti. Vítal jsi nás chlebem z nějaké lokální pekárny, který jsi vychvaloval a podávána byla studená jitrnice. Vysvětloval jsi mi, že Becherovku už nepiješ, protože máš cukrovku a naléval jsi nám tuším borovičku, nebo slivovici. Pak jsme tě ve stejné sestavě navštívili ještě několikrát. Vždy šlo o moc příjemnou akci, jsi velice zábavný společník.

Podpořil jsi moji volební kampaň do sněmovny a moc pěkně jsi o mně hovořil na společném vystoupení v Praze na Křižíkově fontáně. Po volbách jsem Tě na oplátku pozval na večeři do restaurace U Lípy na Plzeňské ulici. Chtěl jsi, abych zajistil vinnou klobásu s domácí bramborovou kaší. Toto jídlo restaurace U Lípy běžně nemá, a proto jsem volal panu majiteli, aby ji sehnal a připravil. Večeře byla velice povedená, bohužel jeden z našich kolegů nevydržel tempo v pití a usnul tak, že jsme ho museli odnést do auta, které Tě odváželo domů.

Bohužel krátce po té si Ty i Mirek se mnou přerušili komunikaci, protože jste se střetli s Jiřím Paroubkem, mimo jiné o Mirkovo angažmá v roli volebního manažera, který měl nahradit v Lidovém domě Jardu Tvrdíka. Ve sporu jsem se postavil za předsedu Jiřího Paroubka a Ty jsi si mě zařadil na seznam „nepřátel“. Mrzelo mě to, protože jsem se snažil maximálně váš spor s Jiřím Paroubkem urovnat a Tvoji změnu postoje ke mně jsem bral jako neopodstatněnou. Asi Tě taky posléze naštvalo, že jsem vymyslel a navrhl kandidaturu Jiřího Dienstbiera na prezidenta, ale šlo o dobu, kdy už jsi nebyl členem ČSSD, a proto tehdy nebyla vůle podpořit v prvním kole Tvoji kandidaturu.

Mohl bych pokračovat v dalších příhodách a popisování detailů, ale myslím si, že to nemá smysl. Určitě si naše setkání také vybavuješ. Pokud skutečně ne, pak jde o závažnou věc a měl bys urychleně konzultovat své lékaře.

Zapomínání je normální, ale zdravý člověk nikdy úplně nezapomene opakované děje. Pokud k tomu dojde, může se jednat o vážnější poruchu paměti a lékaři musí zjistit příčinu.

Milý Miloši, věřím, že se zajímáš o médii nezkreslené informace a nebudeš dělat soudy bez znalosti faktů, jen na základě osobních antipatií. Doufám, že Tvá údajná ztráta paměti je jen fámou a ve skutečnosti se těšíš pevnému zdraví a pověstné břitké inteligenci.

V úctě

V Hostivici 27. ledna 2017

MUDr. David Rath

Autor: David Rath | sobota 28.1.2017 16:46 | karma článku: 44.23 | přečteno: 43316x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Politika

Jan Bartoň

Přichází nový věk – volíme mezi tragédií a realismem

Pan Václav Vlk starší uveřejnil skvělý komentář k současné mezinárodní situaci pod titulkem Přichází nový věk tragédie. Abychom předešli tragédii, musíme zvolit realismus.

28.3.2024 v 10:00 | Karma článku: 19.96 | Přečteno: 324 | Diskuse

Petr Duchoslav

Ruský břeh Roberta Fica

Jsem proslovenský, dělám vlasteneckou a suverénní politiku, vše jen pro národ. Tak by se stručně dala charakterizovat politika staronového premiéra Roberta Fica. Zní to sice líbivě, ale realita je bohužel jiná.

27.3.2024 v 9:24 | Karma článku: 25.10 | Přečteno: 508 | Diskuse

Petr Štrompf

Utažený kremelský šroub. Stržený závit pak způsobí pohromu

Islamisté vraždící v Moskvě. Mrtví na obou stranách ukrajinské fronty. Represe režimu, žijícího ve strachu o sebe samého. Šrouby stále utahuje a bude je utahovat ještě víc.

26.3.2024 v 17:34 | Karma článku: 18.71 | Přečteno: 464 | Diskuse

Michal Sabó

Rudá záře nad Moskvou aneb mají teroristi právo na soucit?

Útok v Rusku, při němž útočníci v koncertním sále na okraji Moskvy v pátek zabili nejméně 133 lidí a mnoho dalších zranili, nám nastavil zrcadlo. Máme Rusko litovat?

26.3.2024 v 7:13 | Karma článku: 36.52 | Přečteno: 2304 | Diskuse

Bohumír Šimek

Je Babiš bezpečnostní riziko?

Mimořádná schůze sněmovny, tentokrát svolaná vládní pětikoalicí, které přetekl kalich trpělivosti, a která zvažuje riziková chování opozice, a opozice obviňující z bezpečnostního rizika vládu. Kdo má pravdu?

25.3.2024 v 18:15 | Karma článku: 22.86 | Přečteno: 651 | Diskuse
Počet článků 157 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2737
Lékař

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...