Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

radek.stembera@volny.cz

19. 6. 2012 0:30
RF čip

Politici rozhodují o majetku který jim nepatří, takže místo oné "presumpce viny" bych jim RF čipy dal jako podmínku vykonávání veřejných funkcí. Odsouzeným kriminálníkům (aby nerecidivovali) bych čip implantoval povinně. Obecnému lidu bych ho nabídl jako možnost. Má to i své výhody. Kdo by nechtěl , by ho neměl.

0 0
možnosti
S

Spirda

6. 6. 2012 9:49
Ententýky..

Vážený pane doktore, v první řadě bych chtěl napsat, že slovem vládnete lépe než písmem, protože z Vašeho článku jsem prakticky nepochopil co bylo jeho účelem.. Každopádně, je pravda, že je spíš dílem náhody (a máte možná pravdu i dílem lidí, kterým jste svým arogantním a hulvátským postojem znepříjemňoval život), že prst ukázal z poslanecké sněmovny právě na Vás.. Ale já říkám: díky Bohu. Navíc, pokud budete precedentem pro další vlnu zatýkání nepoctivých a bezozstyšných politiků, bude to pro český stát skutečným posunem kupředu..

Za to, kde jste, si můžete sám. A nikoliv svým opozičním pohledem a politickým angažováním, ale tím, že jste si myslel, že jste neporazitelný, nedohledatelný, nenapadnutelný.. V tom je rozdíl mezi Vámi a běžným českým občanem. A vlastně ještě jeden rozdíl mezi námi je. Já budu příštích 5 až 12 let (dá-li pánbů) na svobodě se svým synem, který se za mě jednou nebude muset stydět..

2 0
možnosti
MS

kilokrok

24. 6. 2012 8:59
Re: Ententýky..

Pane Spirdo!

Právě za takové lidí,jako jste vy,se ta lepší a racionální část naší společnosti stydí!

Kolik emotivních projevů ve vašem diskuzním příspěvku ukazujete!

 Kolik potlačené zloby se najednou ve vás uvolňuje!

Najedou vidíte dokonce, co je posunem dopředu pro náš stát a kdyby jste zřejmě mohl střílel by jste politiky bez vyzvání. Nemyslíte, že největším hulvátem se ukázujete právě vy? Zrůdnost vašeho uvažování je také ve vaší jasnozřívosti, kdy vy víte, co si kdo myslí. Není to nic jiného, než vaše přenášení svého zkaženého myšlení na druhé. Máte zřejmě pocit, že všichni ostatní jsou stejní jako vy.Každý nedokáže totiž pochopit, že jsou okolo něho lidé, kteří mají JINÉ myšlenkové pochody a motivaci, než on sám!

0 0
možnosti
A

aksulap

6. 6. 2012 6:35
RFID čip

Vy všichni, co tady ironizujete tento článek, se podívejte na video. http://www.youtube.com/watch?v=n-a877vnzjo

Aaron Ruso, v něm  rozkrývá agendu elitářů. On vám  potom zkysne úsměv.

0 0
možnosti
JR

enrigo

1. 6. 2012 7:34
a můj dojem

Je jasné, že politik, který ani za mák nerozumí policejní práci, odposlechům a podobně, zato velmi dobře ovládá manipulaci, rétoriku, ohlupování a image má panickou hrůzu z něčeho, čemu nerozumí a nemůže ovládat. Tedy z činnosti těch, kteří po něm pasou. Pokud dělal něco nezákonného, tak tu hrůzu z odhalení chápu. Proto ten článek: jakoby boj za svobodu a poukazování na aspekty svobodu údajně potlačující. Takové klamání tělem, tedy textem. Na to je R expert.

0 0
možnosti
LB

loukota bořivoj

23. 5. 2012 7:14
Páni novináři ...

... a co tak se znovu podívat na soudruha hejtmana a senátora Jaroslava PALASE ? Obnovit otázku kde vzal  peníze na pension, který je v Ludvíkově u Karlovy Studánky místními nazýván trefně " SETUZA ". Podle lidí co tam pracovali je tam proinvestováni více jak 50 milionů. [>-]:-)EUV!!

0 0
možnosti
JJ

8x_ma_vymazali_ešče_ma_nědostálí

17. 5. 2012 4:47
Skopanej

Vzpomínáte si ještě na fantoma všech možných diskuzí Skopaného? Ten psal zásadně do všech možných nesouvisejících diskuzích, kde všude už si na něho počíhali, a kde všude ho už skopali, a že ho pořád sledují. Nikdy nenapsal proč, ale to je jedno. Buďto to byl skutečný blázen, nebo jenom srandista, to už jsme se jaksi nedozvěděli, protože ho mezitím asi zase skopali, no jo.

0 0
možnosti
DS

VyMeTaky

17. 5. 2012 17:20
Myslíte tohle?

Neustále již dva roky tady do mne kopou neznámí telepati proudem a snaží se mě paralyzovat či dohnat k infarktu (momentálně míří do srdeční krajiny, páteře, ledvin, hlavy, končetin, genitálií). Olomouc v okruzích ulic Karafiátová 1, Komenského 9, Kosmonautů 29 a v obci Žerůvky u Olomouce. Dne 7. 1. 2003 mě v Olomouci u obchodního centra "Senimo" okradli! V pátek 10. 1. 2003 jsem na Karafiátově 1 v Olomouci omdlel! Vykradli mi 3x chatu, a postupně mi ji ničí v obci Huzová u Štemberka na Moravě. Mouši se na mě domluvily! Pokazily mi opět oba domovní zvonky. Dnes mi prokoply schránku. Ještě ten den zástřel na nohy + ukájení hlasů. Při sepisování zástřel na týl, do ledvin a do hlavy. Neustále mi cuká pravé oko v pravém koutku. Škodná mi kazí přístup na síť! Posmívají se mi, že jsem teplouš, homosexuál a nechtějí mi dát dívky o které stojím, ačkoli jsem heterosexuál! Některé servery mou zprávu mažou. 14. 3. 2003 mi pokazily emailovou poštu.

0 0
možnosti
Q

qwertza

17. 5. 2012 1:13
100% předpověď budoucnosti

Pane Rathe, smekám před vašimi dovednostmi. Takhle přesně předpovědět budoucnost (s dost velkým odstupem) by nedokázal ani Erich von Däniken!;-D

0 0
možnosti
PS

edan

18. 5. 2012 15:25
Re: 100% předpověď budoucnosti

Dokonce ani Nostradamus.

0 0
možnosti
JN

Jostik

17. 5. 2012 0:52
Dobrý den,

doufám že si zase někdy večer otevřete lahvinku vína, a napíšete nějaký další blog. Třeba o stavu českého vězeňství.

9 0
možnosti
NNN

nevím, neznám, nechápu

17. 5. 2012 0:58
Re: Dobrý den,

;-DR^

0 0
možnosti
JV

rastakajwana

17. 5. 2012 0:50
hmmm

budu o tom přemýšlet. Můžeš se mnou, ale budeš napřed, budeš na to mít víc klidu, pokud zrovna nebudeš v jednom kole :-)

1 0
možnosti
RK

lesobaron

17. 5. 2012 0:38
ahoj dejve , už dlouho jsi nenapsal žádnej novej blog

nemáš čas , nebo co ???

12 0
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2737x
Lékař

Seznam rubrik