Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Lepší pohádky točí Svěrák i Troška. Tohle se už psalo v šedesátým osmým, že jsme pupek světa a dokážeme nemožné. Jinak amíci po roce 1989 plánovali totéž - Česko(slovensko) - most mezi Evropou a Ruskem, ale po dvaceti letech se jim to nějak zvrtlo a začínají kousat. Asi znáte dost nabubřelých politiků a byznysmenů, kteří se na ostatní dívaj jako na hadr na boty, někdy se stačí podívat i do zrcadla :-) a kteří si myslí, že jsou bozi. Jaké úvahy pak musí mít amíci.

Takže doplňte řešení !!

0 0
možnosti
SN

:-)  Solidně napsáno ! Konce budou pro nás a Evropu hořké. Je mi líto, že už nejste v parlamentu, byl jste dobrý. Vlastně jediný, který platil na Kalouska! Škoda!  R^R^R^

1 1
možnosti
PBR

Když tady dnes čtu Váš úžasný článek pane Rathe napadá mě jen jedna jediná otázka, proč, proč se tak chytrý člověk nechá zatáhnout do takové blamáže. Moc mě to mrzí, jako politika jsem Vás nesledoval, ale za ten dnešní lidský přístup Vám moc děkuji.R^

4 0
možnosti
JP

J96i74ř30í 85P45l86í40v33a

17. 8. 2014 19:49

Mám stejný názor. Jen zbývá dodat, že takový postoj si v EU nemůžeme dovolit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2737x
Lékař

Seznam rubrik