Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

Uprchlíci jsou vesměs chudáci, píše chudák.

Zoufalý výštěk, zatoulaného zablešeného psa - svého vlastního životního motta ,, musíte s námi sníst, co my jsme navařili, i když nechcete…“ se zbavuje podsunutím jej problému jenž EU řeší. 

Zloděj a lhář káže o tom jak krást a mluvit nepravdu není etické.

4 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
13 2
možnosti
JZ

J16i51r31i 39Z27a52j51i34c

31. 5. 2015 19:19

Přátele, nahlédl jsem do diskuze a nemohu se ubránit pocitu, že je stále vše při starém. Závist, kritizování všecho a všech, všeznalost a v neposlední řadě buranství (čest výjimkám, kteří to tady řádně odnesou), nás staví do role švejků, a díky čemuž jsme tam kde jsme... Bohužel!

Ještě že mě s ČR spojuje pouze pas.

Pozn. V Česku jsem odpracoval 15 let a desátým rokem nečerpám ani nevyužívám (vyjma pasu prozatím) žádných soc., zdrav. a jiných výhod ze strany ČR.

Omlouvám se, ale po přečtení komentářů jsem musel zareagoval.

4 0
možnosti
MV

mate pravdu........jen tak na okraj,ja jsem odpracoval v CR take shruba tolik let:)....jinak k obsahu Vaseho prispevku....souhlasim

2 0
možnosti
MH

určitě bych vám pane Ráthe, dovolil z vězení, kam časem určitě doputujete na pěkných a zasloužených 10 - 12 let, přístup internetu na 1-2 hodiny denně, aby jste mohl blogovat :-) Některé názory, zas tak špatné nemáte.

7 0
možnosti
MV

Jakym pravem tady vetsina lidi zvani o jakesi kauze Rath?At si radeji kazdy zamete u vlastniho prahu.To co napsal ma hlavu i patu....naprosty souhlas.

11 9
možnosti

Já dávám karmu. I "zmetek"  může stokrát lhát a jednou říci pravdu. A toto pravda je a zdá se mi i návrh na řešení velice dobrý.

11 1
možnosti
MK

Kdo dal tomu zmetkovi karmu?

6 8
možnosti
MB
PV

Pane Rathe, místo sentencí na internet se raději postavte čelem ke své kauze. Třeba Vás po pár letech pustí za dobré chování.:-P

12 3
možnosti
JK

Pane doktore, nedělá vám to psaní nějak špatně na hlavu? Víte... po tom pádu z kola jste vypadal takový unavený, dezorientovaný, zpomalené reakce, už je to dobré? Šetřete se prosím - na soud.:-)

20 3
možnosti
LN

L92a66d60a 15N98o12v59a81k

31. 5. 2015 15:53

no to mě podrž.. Vojensky obsadit..., držet tam lidi, bránit se útokům zvenku i zevnitř, cpát do toho tisíce krabic od vína... ;-D

To by snad mělo smysl jen jako nějaký megatunel s firmami, které by to celé zajišťovaly a spravovaly...

7 1
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2737x
Lékař

Seznam rubrik